Ficatei cu struguri si ciuperci

Reteta asta am luat-o de pe net dar am mai modificat-o, asa ca o postez. Mi s-a parut prea seaca si i-am facut un fel de sos.
Cautam de mult modalitati de a gati ficatul, pt ca nici Vladut nici Adi nu sunt fani ficat. La Adi a prins reteta asta, Vladut a mancat mai bine o supa :)
Oricum, e de incercat, ne-a placut tare!

Ingrediente:

- 500 gr ficatei de pui
- 200 gr ciuperci
- 150 gr struguri verzi
- un paharel de vin rosu sec
- 3 linguri de smantana
- faina

Se prajeste ficatelul (e una din activitatile mele preferate, prajirea ficatului :((( ). Se calesc separat ciupercile. Se pune peste ele vinul (eu am lungit si cu apa din motiv de copil si gravida la masa). Se pun ficateii si boabele de struguri taiate in jumatate si se mai lasa cateva minute pe foc. Se amesteca smantana cu faina, cu putina apa, sare si piper, si se adauga peste. Se mai lasa un minut - doua si gata.
Reteta era "de sine statatoare" dar mie mi-a aratat ca si cand ar avea nevoie de o garnitura. Asa ca am facut un orez fiert cu putin unt si busuioc, au mers perfect impreuna. Adi nu prea mananca nici orez, nici ficat, dar asta a fost reteta de succes.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Ficatei cu struguri si ciuperci"

  1. Anonim Says:
    27 martie 2012 la 16:03

    Na la mine, nu merge altfel decat asa:
    Ii pun pe foc in tigaia de teflon si ii las acoperiti 10 minute, dupa care ii las sa scada si sa se prajeasca.Si fac mamaliguta si mujdei.Atat.Sub alta forma n-am reusit sa-i mananc

  2. Iepurele alb says:
    28 martie 2012 la 21:08

    Si eu de obicei ii acopar ca nu suport sa-i prajesc. Pai reteta e aproape la fel, numa ca in loc de mamaliga pui niste ciuperci si struguri :)

  3. Palarierul Nebun says:
    29 martie 2012 la 21:43

    arata foarte bine. tu, da ce activa esti, ma sperii putin si ma umpli de rusine ceva mai mult. mie imi place ficatul. si sub forma de pateu si cu sos de smantana si o sa incerc si asa, ca prea arata si suna bine.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design