Placinta cu lamaie

Sunt in forma de-un timp :)))

De cate ori ii ziceam lui Adi sa ia aluat de foietaj, imi lua foi de placinta. Asa ca am vreo 3 pachete in congelator, de care am vrut sa scap. A iesit f subtire, mi s-a parut ca trebuie s-o arunc la cum arata, dar a fost foarte buna si a avut mare succes. Si se face usor.

Ingrediente:
- un pachet foi de placinta congelat
- 200 gr unt
- 200 gr zahar
- 5 linguri faina
- 2 cani lapte
- 2 lamai

Crema:
Se freaca untul cu zaharul. Se freaca separat faina cu jumatate de cana de lapte (eu cred ca am pus mai mult). Se pune restul de lapte (o cana jumate) pe foc, iar cand fierbe se adauga faina frecata cu lapte si se amesteca sa nu faca cocoloase. Cand e groasa se lasa la racit. Se adauga peste untul frecat si se adauga coaja rasa de la o lamaie si zeama de la 2 lamai. Eu le-am amestecat cu mixerul ca mi s-au cam facut cocoloase, a iesit bine pana la urma.

Se dezgheata foile si se pun una cate una in tava, stropindu-le cu putin ulei. Punem jumatate din ele, dupa care punem crema, si cealalta jumatate din cantitatea de foi. Se coace la cuptor cu foaie de copt, la foc potrivit, si se taie rece. A fost putin uleioasa dar am pus-o pe servetele inainte de a o servi.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Placinta cu lamaie"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design