Supa de gulii

Mie-mi place supa de gulii, Adi n-o mananca de nici un fel, dar e sanatoasa si usoara.
- 2 gulii
- 2 morcovi
- un patrunjel
- telina (optional)
- o ceapa
- smantana
- faina
- un ou
- patrunjel, marar

Eu am facut marunte in robot ceapa, morcovul, patrunjelul si telina. Daca nu va plac legumele in supe taiati-le bucati. Le-am calit in putin ulei si dupa aceea am adaugat apa si guliile taiate cubulete. Le-am lasat pana au fiert si am frecat separat smantana cu faina si cu oul. Am adaugat treptat peste ele zeama din supa ca sa o lungesc, dupa care am adaugat maglavaisul in supa, pe foc. Am pus marar, patrunjel, sare, piper. Se poate pune si chimen optional, la noi in bucatarie nu va exista asa ceva. Am mai lasat-o de un clocot doua si gata. Se serveste cu crutoane de paine si eventual supliment de smantana.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Supa de gulii"

  1. Palarierul Nebun says:
    4 martie 2012 la 22:03

    si mai faceai misto de supa mea de telina... da, e buna supa de gulii, si mie imi place.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design