Vinete pane cu sos Roquefort

Gagici, cred ca trebuie sa primesc un premiu pt activitatea presatata in ultima luna :)
Am mancat asa ceva intr-un restaurant din Sibiu care nu stiu daca mai functioneaza, dar mancarea asta n-o mai aveau acum un secol cand am fost ultima oara. Asa ca am presupus ce continea. Si a iesit delicios!

Ingrediente:
2 vinete
faina
un ou
150 gr branza cu mucegai
150 gr smantana
un catel de usturoi
150 gr maioneza
sare, piper
optional verdeturi

Vinetele le-am curatat de coaja, le-am taiat rondele si le-am facut pane. (date prin faina si dupa aceea prin ou, prajite in ulei).
Sosul: am facut o maioneza dintr-un ou (un galbenus, lamaie, mustar, ulei) si am blenduit-o cu smantana, branza zdrobita, catelul de usturoi pisat, sare si piper. De data asta n-am avut patrunjel proaspat, data trecuta am pus in sos si a aratat mai bine. Se serveste ca-n poza :P
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Vinete pane cu sos Roquefort"

  1. Anonim Says:
    27 martie 2012 la 16:02

    La Taverna Quijote?

  2. Iepurele alb says:
    28 martie 2012 la 21:09

    Ihi :D

  3. Palarierul Nebun says:
    29 martie 2012 la 21:45

    na, ce bine arata si astea. cand ma chemi la masa? :)

  4. Pisica de Cheshire says:
    29 martie 2012 la 21:50

    Abia astept sa vina ziua ta sa vedem ce ne pregatesti :D

  5. Iepurele alb says:
    30 martie 2012 la 13:58

    Pai faceti un top ca mie-mi plac multe din ele, ideea e sa va placa si voua :)

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design