Paste cu pui si seminte de floarea soarelui


Am atatea retete pe care se pare ca nu le-am scris ...
Ingrediente:
- 200 gr paste
- 2 dovlecei
- 300 gr ciuperci
- 50 gr seminte de fl soarelui (decojite :) )
- 200 gr telemea
- 300 gr piept de pui
- ulei, sare, piper, cimbru

Se spala dovleceii si se rad pe razatoare. Se taie ciupercile felii si se prajesc putin, dupa care se adauga si dovlecelul si se calesc impreuna. Se prajesc si semintele de fl soarelui intr-o tigaie fara adaos de grasime. Pieptul de pui se fierbe (eu l-am taiat bucati mici si l-am prajit ca ne place mai mult asa). Se taie cubulete branza, se fierb pastele. Peste dovlecelul calit se adauga semintelesi pieptul de pui, se pune cimbru, sare, piper. Se aseaza pastele pe farfurie, se presara cuburi de branza si amestecul de dovlecel.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Paste cu pui si seminte de floarea soarelui"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design