Vinete la cuptor


Pt ca s-a discutat despre vinete acum cateva zile m-am gandit sa va dau o varianta de mic dejun. E banal, dar noua ne place.
Pt 2 persoane ajung 2 vinete. Se taie vinetele pe lung si se oparesc feliile in apa cu sare. Se scot, se pun intr-o tava cu putin ulei sau intr-un vas yena si se pune pe fiecare putin bulion (pasta de rosii), mujdei de usturoi (sau direct usturoiul maruntit amestecat in bulion), o felie de bacon, o felie de cascaval.
Se dau la cuptor (in reteta originala se rasucesc dar mie nu mi-a iesit, chiar sunt curioasa daca reuseste cineva sa rasuceasca asa ceva) pana se rumeneste cascavalul.
Se papa cu coaja sau fara, testat si pe copii sub un an :)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Vinete la cuptor"

  1. Regina de Cupa says:
    11 august 2010 la 21:46

    Na, ma bucur ca ti-ai facut si tu debutul si mai ales ca ai avut timpul necesar sa postezi. Vad ca propui chestii chiar inedite si astept cu nerabdare si alte propuneri, mai ales de mic dejun, unde sunt cam lipsita de inspiratie si noi chiar mancam serios dimineata...
    P.S. Nici eu nu inteleg cum le poti rula, decat sa le prinzi cu o scobitoare

  2. Palarierul Nebun says:
    12 august 2010 la 14:30

    "Se papa cu coaja sau fara, testat si pe copii sub un an :)"
    asa, noroc cu finalul propozitiei, ca ma gandeam de ce papam :)) (probabil pana nu esti mama nu intelegi de ce papi supica si bananica cu iaurtel, nu? :))) radem, glumim, da? :* reteta imi place, o sa incerc si eu.

  3. Iepurele alb says:
    13 august 2010 la 22:39

    Hai tu ca "a papa" e un verb frumos. Insensibilo! si carcotaso! si cred ca-l foloseam si inainte de "divizare". :)) Am citit recent un bolg pe care un tatic folosea expresia "de cand s-a divizat muierea mea ca amiba ..." :))) Suuuper funny. Scuze de off-topic, n-am cu cine vorbi la ora asta. dar sigur pot sterge maine asta, nu?

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design