Paste cu sos Pesto


Din colectia mancarurilor care se fac in 10 minute, ca sa nu ma dezic de nick-ul meu, ma gandeam sa v-o scriu pe asta ca e noua si e intr-adevar deosebita. Nu stiu daca deosebit de buna sau de rea, dar deosebita fata de gusturile cu care sunt invatata sigur este.

Ingrediente: sos Pesto, paste, bacon, ciuperci, parmezan.

La 2 portii am folosit 200 gr de spaghete (puteti alege orice fel de paste, eu de-astea aveam la indemana; data viitoare o sa iau niste paste in forma de fluturasi sau inimioare, hi-hi). Am pus "la ureche" bacon si o punga de 450 gr de ciuperci asortate congelate (marca carrefour, noua ne plac f mult, sunt super gustoase si ok ca pret). Sosul pesto l-am cumparat (in kaufland, 185 gr - 16 lei, am folosit pt 2 portii cel mult un sfert din el). Pastele se pun la fiert (descriu procesul? :P ) si in timpul asta se prajeste putin baconul si ciupercile. Cand sunt gata pastele se scurg, se adauga baconul, ciupercile, sare, piper, o lingura de sos pesto si parmezan.
Daca nu va place busuiocul nu incercati :).
Sosul pesto se poate face si in casa din cate am citit, din ulei de masline, usturoi, busuioc si muguri de pin, toate blenduite pana iese o chestie vascoasa si verde, numai buna de pus in mancare :)
Pofta!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Paste cu sos Pesto"

  1. Palarierul Nebun says:
    23 august 2010 la 09:59

    :)
    da, eu am facut sos pesto. uleiul de masline nu este un ingredient principal, se pune putin. si as adauga parmezan (care se pune in sos) si eu stiu fara usturoi. dar sunt multe retete. asta de care zici are ca ingredient principal frunzele de busuioc. Si se mai poate pune miez de nuca. Eu am mai facut pesto de telina, si ala e foarte bun. Se poate face si de patrunjel. Daca vreti sa cumparati, la Plus se gaseste un pesto ieftin si bun. Parca ceva de genul 5 lei un borcanel. Sau pe acolo. Si este de doua feluri, unul verde si unul rosu.

  2. Pisica de Cheshire says:
    31 august 2010 la 16:19

    poate daca-l pacalesc ca e spanac in loc de busuioc :))

  3. Regina de Cupa says:
    1 septembrie 2010 la 14:38

    Mai greu, ca busuiocul e foarte aromat si se cam simte :D

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design