salata cu rucola

Am inventat o salata zilele astea, cu ingrediente mai diferite fata de ce mancam de obicei, si anume:
- frunze rucola
- porumb conserva
- 3 oua fierte, taiate cubulete
- 3 cepe verzi
- masline
- crutoane (paine prajita in prajitor si taiata cubulete)
- "dresing" cumparat la plic, dar presupun ca de casa iese mai bun:)
- telemea cubulete
- rosii (eu am luat de-alea mici-mici care au si gust)

Se amesteca toate si-atat. Noua ne-a placut.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "salata cu rucola"

  1. Anonim Says:
    12 februarie 2011 la 18:33

    Fiti atente ce gospodin e Iepurele asta

  2. Iepurele alb says:
    13 februarie 2011 la 11:35

    Pai, is de neoprit:))) Tre sa fac albume, asa ca m-a paucat gatitul :)
    Nu tu, da fac tot din astea care dureaza 15 min/ reteta.

  3. Palarierul Nebun says:
    13 februarie 2011 la 14:33

    Suna si arata foarte bine, mai putin rucola care mi-i si ciuda ca nu-mi place. Eu, care sunt deschisa la experimente culinare! Of. Na, poate o sa-i mai du o sansa candva. Rosii cherry vrei sa zici? :)) F buna ideea cu crutoanele.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design