Barcute cu ciuperci


Eu le-am botezat asa ca aveau un nume sec, "cartofi umpluti cu ciuperci".
- 500 gr ciuperci (champignoane)
- o ceapa
- cativa catei de usturoi
- eu am pus si cascaval
- vreo 20 de cartofi (reteta e cu 10 dar depinde de cat de mari sunt, mie mi-a ramas umplutura, de-aia am apreciat ca-mi trebuie mult mai multi)

Luati cartofii, curatati-i si scobiti-i cape o barcuta. Puneti-i la fiert cam 10 minute.
Se taie ciupercile bucatele mici si se pun la calit in unt. Se pune si ceapa maruntita si usturoiul. Apoi patrunjel tocat, sare, piper.
Se rade cascavalul si se amesteca cu umplutura dupa ce ati luat-o de pe foc. Se pune totul in cartofi, cartofii intr-o tava cu foaie de copt (sau unsa, cum preferati) si se mai lasa vreo 15 min. Recomand sa verificati cu furculita daca sunt moi cartofii.
Noua ne-au placut, chiar daca nu au carne :P
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Barcute cu ciuperci"

  1. Palarierul Nebun says:
    6 februarie 2011 la 23:34

    Mi te-ai bagat in fata! Noroc ca arata foarte bine barcutele. Tu, cand mai faci ceva bun si ma chemi? Ce s-a intamplat cu bunele obiceiuri?! Nimic din ce e bun nu rezista... :((

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design