Salata orientala

Eu cu Palarierul Nebun am facut azi salata orientala.Nu stiu ce reteta elaborata a folosit Palarierul, a mea a fost una simpla, dar care a transformat bucataria intr-un camp de lupta.

6 cartofi fierti
2 oua fierte
1 ceapa mica alba si una rosie
20 masline
castraveti murati
dressing din maioneza la are am mai pus putin otet de mere, sare, piper

Cand o sa ma fac mare o sa-mi cumpar si un aparat foto.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Salata orientala"

  1. Palarierul Nebun says:
    13 februarie 2011 la 14:31

    Salata mea orientala a iesit un fel de terci neindentificabil. In astfel de ocazii imi amintesc de ce cartoful imi este cea mai nesuferita leguma. Am folosit vreo 5 cartofi, poate 6, 4 oua fierte, 3 sau 4 cepe verzi, castraveti murati vreo 3 si am pus si o conserva de ton (asta bonus). Nu folosesc maioneza la salata orientala, am facut dressing din ulei de masilne si suc de lamaie. Dar mi s-au stropsit cartofii, cred ca nu stiu eu ce sa le fac. I-am pus calzi, poate de aia?... In schimb ciorba de fasole a iesit foarte foarte buna. O sa-i fac poza si-o postez, daca nu uit :D.

  2. Anonim Says:
    14 februarie 2011 la 11:34

    Eu dupa ce i-am fiert, am pus apa rece peste ei si i-am lasat acolo 2 ceasuri pana am avut timp de ei sa-i curat.
    Poate-i fierbi prea mult.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design