Prajitura cu mac si cocos

Dat fiind ca eu nu prea sunt cu pozele :P nu am poze cu retetele pe care le pun azi ca nu-mi aduc aminte sa fac. Dar prajitura asta continua sa fie cea mai buna prajitura pe care am mancat-o vreodata!!!

Blat:
8 albuse
200 gr zahar
100 gr cocos
100 gr mac
2 linguri faina
1 praf de copt

Crema
8 + 4 galbenuse (de la albusele folosite)
200 gr zahar
200 gr lapte (as pune mai putin)
3 plicuri budinca de vanilie
300 gr unt.

Glazura
4 albuse
7 linguri de zahar
Crema Nutella
2 pachete de biscuiti
cafea

Preparare:
Blat:
Se bat albusele spuma, se adauga zaharul si se mai bat impreuna. Dupa aceea se adauga cocosul, macul, fainia, praful de copt si se inglobeaza. Se pune la cuptorul preincalzit pana se rumeneste (io-s la ochiometru, am cuptor prost, nu stiu cat dureaza in mod normal.
Crema:
Se amesteca budincile cu laptele sa nu se faca cocoloase. Se amesteca cu galbenusele si zaharul pe aburi pana se ingroasa (dureaza de-ti ies ochii). Cand s-a ingrosat suficient se lasa la racit si se amesteca dupa aceea cu untul.
Glazura:
Se bat spuma albusele (4) cu 7 linguri de zahar.

Peste blat se aseaza crema, peste crema biscuitii muiati in cafea, se unge cu crema Nutella si deasupra se pune glazura de albusuri.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "Prajitura cu mac si cocos"

  1. Palarierul Nebun says:
    9 ianuarie 2011 la 23:17

    no. pe asta as dori sa mi-o faci. daca nu cu dedicatie, atunci fa-o asa, pentru voi, si cheama-ma in vizita inainte sa se termine. si asta numai pt ca ai zis asa: "Dar prajitura asta continua sa fie cea mai buna prajitura pe care am mancat-o vreodata!!!". eu sigur n-o fac. adica c'mon: si blat si crema si glazura?!?! adica trei chestii facute cu truda SE-PA-RAT? parca e un tort dintr-ale lui moni. apropo, moni, am decis ca nu fac tortul ala mega bun dar f complicat. nu-l faci tu, odata, si ma chemi? :D an nou, aceeasi lene. existentiala.

  2. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 23:36

    Pai cu umila mea memorie as indrazni sa sustin ca ai mancat deja la mine de ziua mea :D

  3. Palarierul Nebun says:
    6 februarie 2011 la 23:38

    Daca nu mi-o amintesc, nu exista! :))

  4. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 23:48

    ... ca v-am taiat bucati ca de tort dar v-am zis ca e praji, si ati spus ca-s prea mari (dulci, grele? ) pt un tort, ca sigur de-aia a fost gandita ca prajitura :)))

  5. Palarierul Nebun says:
    6 februarie 2011 la 23:55

    Eu nu cred ca am fost invitata :((

  6. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 23:57

    Ioi, si m-a scapat gura :)

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design