Rateu

Am vrut sa fac palcinta asta cu dovleac. Am ratat-o exemplar. Aluatul e la gunoi si dovleacul calit si copt e in frigider, cu o culoare dubios-maronie (de la scortisoara) si tre sa mi-l mananc pentru ca am aflat ca L. "nu se da in vant" dupa dovleac, decat daca ar fi fost "ceva senzational". Na. Numai asa, sa stiti si voi.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Rateu"

  1. Regina de Cupa says:
    29 noiembrie 2010 la 18:04

    Na lasa ca nu-i bai. Anul asta de ziua mea m-am apucat sa fac o placinta cu rabarbar sa o duc la servici, ca s anu mai cumpar traditionalele praji din real. Evident cineva a venit cu ideea da de ce nu pui mai multe fructe, uite, ai siprune si mere, evident am protestat ca n-o sa creasca aluatul daca sunt prea multe fructe si lasa zeama, n-am avut castig de cauza si evident, placinta a ajuns in wc, ca era cam greu sa incapa in cosul de gunoi. M-am salvat cu niste foi de dobos pe care le-am umplut cu crema de lamaie si afine. Deci na, rateuri.

  2. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 10:48

    :)))) Suuper buna suna reteta asta !!!

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design