Prajitura snikers

Si asta-i super buna. Destul de dulce, puteti sa mai scoateti din zahar daca vreti.

Blat:
8 albusuri
200 gr zahar
200 gr nuca macinata
5 Linguri faina
1/2 praf de copt

Crema:
8 linguri de zahar
250 gr unt
8 galbenusuri
5 linguri zahar praf
200 gr alune maruntite prajite

Glazura:
200 gr ciocolata menaj alba
200 gr ciocolata menaj neagra
Eu nu am gasit de menaj si am luat tablete, am fost surprinsa sa constat ca s-a simtit tare gustul, deci puteti sa luati ceva "mai de calitate"

Preparare:
Blatul:
Albusurile se bat spuma. se adauga zaharul si se mai bat impreuna. Se adauga nuca, faina, praful de copt. Se pune la copt.
Cand e gata se scoate si se rade peste ea fierbinte ciocolata alba.
Crema:
Se caramelizeaza zaharul si se stinge cu margarina. Se fierbe in continuare pana se dizolva carameaua formata. Separat se amesteca galbenusurile cu zh pudra si cu alunele taiate. Crema de caramel se toarna peste cea din galbenusuri. Dupa ce s-au incorporat bine se pune totul la fiert pana se ingroasa.
Glazura:
Ciocolata maro se topeste pe baie de aburi.

Peste blatul cu ciocolata alba se pune crema iar apoi glazura.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "Prajitura snikers"

  1. Palarierul Nebun says:
    9 ianuarie 2011 la 23:14

    pe asta nu am citit-o toata din principiu. am citit "snickers", am scrolluit dupa "alune", le-am gasit, am zis BLEACS si gata. nu puteti, ma, pune si voi ceva reteta de "mars"? sau "twix"? zau asa...

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design