Varianta de pastravi la cuptor :)

Vin si eu cu o varianta la reteta Iepurelui Alb. Dat fiindca in weekend am scos punga gresita de peste la decongelat, a trebuit repejor-repejor sa caut o reteta sa si prepar cei trei pastravi intregi, nu file. E mult mai bun decat cu file, nu se imprastie si nu se lipeste asa de tigaie.

Deci, ingrediente (am combinat 2 retete si a iesit super!):

- cam 1 kg de pastravi eviscerati

- 100 g unt

- 1 lg piper verde boabe

- 4-5 lg ulei de masline

- 3-4 catei de usturoi

- 1 lg suc de lamaie stoarsa

- O ceapa mica

- Sare, piper, rozmarin, patrunjel proaspat

Pastravii i-am frecat cu putina sare si i-am lasat acoperiti intr-un castron 30 min. Timp in care am zdrobit boabele de piper verde, apoi am pus peste ele untul topit, sucul de lamaie si uleiul si am amestecat bine. Am turnat rezultatul intr-o tava, nu prea mare, cat sa incapa toti pestii in ea.

Pestii i-am presarat in interior cu rozmarin si le-am pus cate un catel de usturoi zdrobit cu pumnul, apoi i-am dat prin faina apoi prin sosul din tava.

Am taiat ceapa solzisori si am presarat deasupra pestilor.

Am adaugat si 50 ml de apa in tava si am dat la cuptor 20’ la 190 grade (stropind din cand in cand cu sosul) si inca 10’ la 240 grade (sa se rumeneasca).

OBS: Daca se foloseste file in loc de pesti intregi, nu se mai pune apa in tava si se scurteaza timpii la 10’ la 190 + 10’ la 240 grade.

P.S. Mi-am pierdut reflexul cu pozele, dar am marturii ca au iesit super! Pofta buna!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Varianta de pastravi la cuptor :)"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design