Promisiuni

Mda. Anul asta o sa postez urmatoarele retete:
- porc cu mere (dada, unde e loc de pui cu prune, e loc si de porc cu mere, trust me)
- tiramisu (stiti voi, tiramisu este the new strudel cu mere, actual in tendinte, adica f trendy, cum zicea cineva. cu alte cuvinte, de fitze. ui asa)
- paine (L.)
- cea-mai-buna-prajitura-cu-mere-care-exista-pe-planeta (daca nu v-a placut suficient la ziua mea, ghinion) (L.)
- pateu de casa cu ceapa caramelizata
- guacamole (de parca nu ar fi evident pentru toata lumea, dar na, sa umplu si eu spatiul publicitar)
- chocolate crinkles (L.)
- tarta cu fructe si mascarpone
- supa de dovlecel (L.)
- pui (sau orez) coreean
- un desert ffffffff bun cu ciocolata pe care mi l-a facut L. sambata de ziua mea+1 (L.)
(Mi-e putin foame. Gata)
In rest, anul asta o sa slabesc cca 6-7 kg :))))))))))))))))))))))
Va doresc un an nou fericit in bucatarie si, mai ales, la masa. Propun inaugurarea unor cine colective, la cate una din noi, pedepsita sa gateasca pentru celelalte :D. Eventual jucam ceva trombon inainte. Ca mafia ne ia prea mult si nu apucam sa mancam :)))))
Pe curand, asadar.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Promisiuni"

  1. Regina de Cupa says:
    11 ianuarie 2011 la 10:51

    Alooo! Aici vorbim de slabit, nu de prajituri si torturi... Deci, va rog pentru mine si Palarier de acum incolo salate cu genoflexiuni, desert din fructe cu sprint si alte chestii usoare cu legume (bi)ciclate sau zumbate, dupa preferinte si puteri... Apropos, de cateva saptamani, sotul meu ma tine dimineata intr-o cura de sana+banana+fulgi simpli de porumb de la Sanovita si paine prajita cu ridiche neagra.

  2. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 23:24

    Ioooi, eu de-abia astept tarta cu mascarpone!
    Vrei sa pun eu reteta de tiramisu? :D e usoara si rapida, s-ar putea sa ma si poza :D

  3. Palarierul Nebun says:
    6 februarie 2011 la 23:32

    Numai sa nu zici ca se pune vin. Ca Marsala se inlocuieste cu rom, nu cu alt fel de vin.

  4. Iepurele alb says:
    6 februarie 2011 la 23:44

    Pai as scrie marsala si-apai dumnezeu cumila, cine cu ce-l inlocuieste. Eu am pus angeli cherry odata :)))

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design