Quiche a la Monique

Nu stiam cum sa-i spun ca era prea mult sa insir toate ingredientele pe care le contine asa ca i-am dat un nume frantuzesc ;)


Ingrediente aluat: 250 g faina, 150 g unt, sare, 5 linguri cu apa rece, 1 galbenus

Ingrediente umplutura: 500 g ciuperci proaspete, o ceapa, un ardei rosu, 300 g piept de pui, 150 g sunca, 3 oua, 3 linguri cu smantana, 400 g cascaval si/sau mozzarella, sare, piper, busuioc.

Modul de preparare

Pentru aluat se amesteca toate ingredientele pana se omogenizeaza bine si se da la frigider 30-60 de minute.


Cat timp sta aluatul la frigider se purcede la realizarea umpluturii. Se curata si se taie ciupercile, ceapa si ardeii. Pieptul de pui se taie cubulete si se pune la fiert in apa cu sare. Se rade cascavalul si se taie bucatele mici sunca. Eu am calit ceapa si ardeii in putin ulei de masline, dar nu e obligatoriu. Ciupercile se pun intr-o oala/tigaie cu capac si le lasa la foc potrivit pana scade toata apa pe care si-au lasat-o.

Cand sunt gata ciupercile se adauga ceapa, ardeii, pieptul de pui si sunca. Se sareaza dupa gust si se adauga si piper si busuioc dupa preferinte. Imi pare rau ca din poza puteti vedea doar cum arata si nu si cat de bine miroase:


Dupa ce ati terminat cu umplutura se scoate aluatu lde la frigider si se intinde o foaie pentru a putea imbraca tava. Eu am facut-o intr-o tava de tarta, dar se poate face si in tava dreptunghiulara sau chiar si in forma de inimioara (am eu daca vreti ). Se inteapa cu furculita din loc in loc si se da la cuptor pentru 5 minute sa-si formeze o crusta si sa nu devina cleios dupa ce se adauga si umplutura. Dupa ce se scoate de la cuptor se presara jumatate din cascaval si apoi umplutura.


Se bat ouale bine si se adauga smantana dupa care se toarna uniform peste umplutura. Deasupra se presara si restul de cascaval si cateva felii de rosii pentru aspect.


Se da la cuptor la foc potrivit pana cand se rumeneste frumos cascavalul de deasupra (cam 20 de minute). Pofta buna!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Quiche a la Monique"

  1. Anonim Says:
    30 iulie 2010 la 22:33
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  2. Anonim Says:
    30 iulie 2010 la 22:34

    Si acum mi-e stomacul plin de cat am putut manca.
    Pisica de Cheshire, regina incoronata a Quiche-ului

  3. Regina de Cupa says:
    31 iulie 2010 la 22:50

    Daca e sa o luam cronologic, Palarierul e cel de la care am aflat pentru prima data despre aceasta mancare magica, apoi m-am apucat eu sa inventez umpluturi cu diverse legume si pui, insa, ca de obicei, daca intra Pisica de Cheshire in bucatarie, totul se ridica la niste standarde la care noi restul ramanem doar sa mustacim :)

  4. Pisica de Cheshire says:
    31 iulie 2010 la 23:13

    Deja ma laudati prea mult si mi se urca la cap :p La quiche totul tine de preferinte si de inspiratia de moment. Pun pariu ca oricare dintre voi o incercati va iesi la fel de buna ;)

  5. Anonim Says:
    13 august 2010 la 14:59

    Eu am incercat de 3 ori pana acum.A iesit buna, nu zic nu, dar nu ca a ta

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design