Grisine


Azi am facut grisine dupa reteta Laurei Adamache.Doar ca am folosit mai multa apa decat scrie in reteta si le-am tinut cu 10 minute mai mult in cuptor.

200 g faina
2 linguri ulei
6 g drojdie uscata
50 g gris
150 ml apa calduta
sare
1/2 lingurita zahar.
Se amesteca toate in masina de paine, sau in robot, sau na, daca n-aveti nici una din astea, asa cum am eu, faceti cu mana.
Etape:
1.Faina+drojdie+gris se amesteca
2.Apa+zaharse amesteca
3.Se amesteca tot din faza 1 si faza 2
4.Dupa ce iasa un aluat, puneti si lingurita cu sare si framantati.
Eu am uitat sa pun sare.Am pus-o doar cand intindeam grisinele.
Le-am intins, faceti-le subtiri, ca am vazut ca cresc.Le-am uns cu apa calduta, dupa care am presarat ce am gasit pe acia:boia, susan, sare, etc.
Le-am tinut la cuptor 28 min la 180 grade
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Grisine"

  1. Zebru says:
    23 noiembrie 2011 la 00:35
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  2. Zebru says:
    23 noiembrie 2011 la 00:36

    asta e alta reteta decat aia cu malai? ca eu cu malai am facut. tot de la laura adamache.

  3. Anonim Says:
    23 noiembrie 2011 la 10:23

    Asta e cu gris

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design