Pui sub capac de paine


La reteta asta ma uit de muuult timp pe site-ul Laurei Adamache.Adevarul ca-ti vine sa mananci si pozele cand le vezi.Si mi-am facut curaj si am facut-o.

Ingredientele sunt urmatoarele.Eu am injumatatit cantitatile.
  • 1 kg de pulpe de pui
  • 400 gr rosii
  • 100 gr masline
  • 1 catel usturoi
  • 1 pahar vin alb
  • 400 gr ciuperci champignon
  • 2 rosii deshidratate
  • patrunjel
  • 2 frunze de dafin
Capac de paine:
  • 300 gr faina
  • 10 gr drojdie proaspata
  • apa calduta ochiometric (160 ml)
  • 1 lingura ulei de masline
  • 5 gr sare
Pentru uns pe margini cratita

1 lingura de faina

2 linguri de apa

Intr-un vas (de preferinta de lut), eu am avut doar yena, se caleste un catel de usturoi zdrobit, in 2-3 linguri de ulei de masline. Dupa 2 minute, se adauga pulpele de pui taiate si se asa la foc mic pana prind culoare. Dupa ce s-au rumenit, se adauga 1 pahar de vin alb si se lasa pe foc sa se evapore alcoolul.Se adauga maslinele, rosiile taiate in bucatele, ciupercile, rosiile deshidratate tocate marunt, patrunjelul tocat si foile de dafin.Se acopera totul cu un capac si se lasa la foc mic cca 30 minute

Din ingredientele pentru capac, de framanta un aluat elastic, care nu se lipeste.Ungem cratita pe margini cu un amestec de faina si apa, care va face capacul din aluat sa stea lipit de cratita.Se intinde aluatul in foaie subtire si se lipeste deasupra cratitei.

O punem la cuptor 30 minute la 180 grade

N-am pus rosii deshidratate.Habar n-am ce-s.Capacul s-a lasat intr-o parte pentru ca avea o gaurica mica pe margine , pe une iesea abur.Trebuia sa o prind mai bine.Si mi s-a parut prea multa zeama.Cred ca si de la ciuperci.Trebuia sa o scurg, inainte sa pun capacul ala de aluat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

4 Response to "Pui sub capac de paine"

  1. Zebru says:
    2 decembrie 2011 la 23:19

    :)) chiar am vrut sa te intreb de unde ai luat rosii deshidratate. alea sunt asa-zisele "sun dried tomatoes", care se face in cuptor, dar sunt sigura ca se gasesc de cumparat la borcane, puse in ulei de masline. eu mi-am facut de cateva ori la cuptor, vazusem la chez mazilique. o sa incerc si eu treaba asta, dar mi-i frica sa pun yena direct pe flacara, asa ca o sa gatesc intai puiul in altceva si numai inainte de pus la cuptor il bag acolo si-i pun capacul. ai scris alice pe capac? ce tare :))

  2. Anonim Says:
    3 decembrie 2011 la 13:21

    Pai si eu am facut la fel.L-am gatit intr-o cratita si l-am transferat.

  3. Iepurele alb says:
    18 decembrie 2011 la 22:10

    Tuuu, da ce te-a apucat gatitul! Si eu am vazut reteta asta da mi s-a parut de domeniul fantasticului!! Ai scris undeva daca a fost buna si n-am vazut eu?:D

  4. Anonim Says:
    3 aprilie 2012 la 18:51

    Da tu merita facuta.Nu e chiar asa de greu.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design