Pasta de zahar

Am incercat mai multe modalitati de a orna torturile pe care le fac si nimic nu ma multumea pe deplin. Frisca se lasa, crema curge, glazura se intareste, pasta de lapte praf se lipeste, asa ca am incercat si pasta de zahar sa vad cum se comporta. Rezultatul: peste asteptari!


Ingrediente: 1 pliculet de gelatina granule Dr. Otker, 6 linguri cu apa, 3 linguri cu miere, 500 gr zahar pudra Margaritar + inca vreo 200 de grame de zahar pudra pentru framantat.

Se adauga apa peste gelatina si se lasa putin pana se umfla. Se pune pe abur pana se topeste gelatina si se adauga si mierea. Se ia de pe abur si se adauga zaharul praf pana nu se mai incorporeaza usor. Atunci se goleste toata compozitia pe blatul de lucru si se framanta cu zaharul pana cand nu se mai lipeste. Optional se poate adauga si o lingura de unt sau margarina deodata cu mierea. Eu am folosit margarina doar pentru a framanta aluatul ca sa nu mi se lipeasca de maini. Se adauga colorant alimentar in functie de preferinte. Al meu e mov cu verde, chiar daca in poza verdele nu se vede prea bine.


Nu prea am inspiratie pentru pentru explicatii, dar daca ceva nu e foarte clar va pot raspunde la intrebari. Sunt fericita ca mi-am luat din Oslo colorant alimentar sub forma de pasta: rosu, verde si albastru. Am gasit si maro, dar sub forma lichida. Abia astept sa fac urmatorul tort.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Pasta de zahar"

  1. Iepurele alb says:
    23 aprilie 2011 la 11:18

    Aarata suuuuper bine!!! De-abia astept sa incerc.

  2. Iepurele alb says:
    3 martie 2012 la 17:16
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design