Chec cu mere si nuci

Inainte sa plec pe meleaguri nordice i-am facut acest chec sotului meu asa ca l-am rugat sa faca poze cand il incepe si sa mi le trimita sa pun reteta pe blog :-)

Reteta e adaptata dupa cea cu banane facuta de Palarierul nostru. Asadar, pentru o tava de chec de aprox 40 de cm:

Ingrediente: 180 gr. de unt nesarat, 300 gr. zahar brun (sau 250 gr. zahar normal), 3 oua, 375 gr. faina, 1 lingurita cu varf de bicarbonat de sodiu, putina sare, 5 mere rase si stoarse de zeama, aprox. 50 gr. nuci taiate marunt si putina scortisoara.

Untul se freaca cu zaharul (eu macin zaharul pentru a se omogeniza mai usor si mai repede) si se adauga ouale intregi. Faina se amesteca cu bicarbonatul si se adauga in compozitie. Eu nu reusesc sa incorporez intreaga faina folosind mixerul, asa ca la un moment dat schimb mixerul cu o lingura de lemn. Dupa ce s-a pus toata faina se adauga merele rase, nucile si scortisoara. Se toarna compozitia in tava de chec si se introduce in cuptor la foc mic (180 de grade) pentru aprox. 45-50 de minute. Datorita scortisoarei si a zaharului brun are un gust asemanator turtei dulci.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Chec cu mere si nuci"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design