Crema de zahar ars


Ingrediente: 8 oua, 1 litru de lapte, 200 gr de zahar, zahar vanilat, o lingura de budinca de vanilie (optional), 150 gr. zahar tos pentru caramel

Se caramelizeaza zaharul si se imbraca tava.


Pana se raceste se face compozitia pentru crema. Se separa galbenusurile de abusuri. Galbenusurile se freaca cu zaharul pana se topeste. Laptele se amesteca cu budinca de vanilie si se toarna peste galbenusuri. Albusurile se bat bine si apoi se omogenizeaza cu compozitia de galbenusuri. Se toarna totul in tava si se da la cuptor.

 
In timpul coacerii se adauga cu lingurita putina apa deasupra pentru a nu se rumeni prea tare.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

5 Response to "Crema de zahar ars"

  1. Anonim Says:
    6 aprilie 2011 la 14:05

    Am facut si eu in weekend.Pentru Antoniu.Am respectat tot si mi-a iesit o frumusete de crema.
    Doar ca am observat ca sub stratul ala rumen, ramane un strat de spuma de albus, si dupa aia partea intarita din crema.E normal?
    Oricum, e oribila crema de zahar ars.....nu stiu cum poate sa va placa.

  2. Pisica de Cheshire says:
    6 aprilie 2011 la 16:05

    Nu stiu, ma voi uita cand fac data viitoare si-ti spun.
    Duminica a facut tata crema de zahar ars si am observat ca el nu a mai separat ouale, le-a batut impreuna si a iesit la fel de bine.

  3. Palarierul Nebun says:
    6 aprilie 2011 la 21:05

    Nici eu nu le separ. Pentru mine crema de zahar ars e ceva mult mai simplu. Maglavaisul de oua cu lapte si zahar se toarna in vasul cu zahar ars pe margini si se da la cuptor pana se desprinde de pe margini. Gata. Numai ca nu se prea poate taia ca o prajitura, cum s-a taiat a ta. Chiar n-am mai mancat de mult. Si am oua de casa :). Sa vedem daca-mi amintesc parola... Yeap :D. Cred ca data trecuta gresisem username-ul :)))))))))))))))

  4. Anonim Says:
    10 aprilie 2011 la 12:57

    Daaa, asta se taie asa fain, ca o prajitura.E tare aspectuasa.Nu va zic ce-mi iesea mie inainte....

  5. Anonim Says:
    12 aprilie 2011 la 08:47

    Ha, ha...cica "aspectuasa"....Bine ca nu e :"aspectoasa"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design