Tort cu nuca

Am gasit tortul asta pe un site Lissa's Cakes si arata o nebunie.
Acum ca l-am facut mi-am dat seama ca e foarte foarte bun.Daca sunteti cuminti il fac joi si pentru voi.
Aluatul pentru foi

200 g nuci prajite, macinate
200 g zahar
2 linguri cu miere,
1 ou
4 linguri lapte
1 lingura rasa bicarbonat amoniu
200 g faina

Se framanta un aluat, sau robotul iul framanta, si se da la frigider cateva ceasuri.O sa fie lipicios, asa ca folositi faina la intins foile.Se fac 4 foi, eu am taiat un rotund din foaie de copt, si le-am intins pe ea.

Pentru crema

600 ml frisca
200 g nuci prajite si macinate,
esenta de rom

Astea se amesteca toate, si se umplu foile pe rand


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

6 Response to "Tort cu nuca"

  1. Regina de Cupa says:
    21 septembrie 2010 la 15:21

    Suna foarte bine, desi daca ma uit la cantitatiile de glucide din blat mi se par SF...de dulci! Eu nu am facut niciodata torturi sau prajituri cu mai multe foi, explica un pic cum vine treaba asta... Sper ca nu inseamna ca bagi foaie cu foaie in tava si le coci pe rand... In general ce fac in straturi fac un blat de pandispan pe care il tai in 2 sau 3 si intre ele pun crema.
    P.S. Daca o sa ma simt in stare, sper sa trec si eu joi sa degust tortul...:)

  2. Anonim Says:
    23 septembrie 2010 la 14:43
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  3. Anonim Says:
    23 septembrie 2010 la 14:45

    E Sf de dulce, si eu am pus doar jumatate din cantitatea de zahar.
    Acum am facut altul cu si mai putin zahar.
    E dulce si din cauza mierii.
    Si da, coc fiecare foaie

  4. Palarierul Nebun says:
    23 septembrie 2010 la 15:03

    si il mancam aaaaaaaaaaaaaaaaaaziiiiiiiiiiiiiii :D

  5. Zebru says:
    23 septembrie 2010 la 23:56

    Da, l-am si mancat. Eu una portie dubla. Pentru ca a fost foarte foarte bun. Probabil n-o sa-l fac (foi coapte separat? Are you nuts?!), dar cu siguranta Alice il va mai face chiar daca doar special pentru mine :D. Asa-i, Alice? La multi ani. Un pupic mic, ceva? :D

  6. Anonim Says:
    27 septembrie 2010 la 08:59

    Un pupic mare, o imbratisare la care eu stau ca lemnul, etc

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design