Prajitura cu fructe



Na, pentru cele care n-aveti chef de batut albusuri separat, care vreti o prajitura rapida, pe care sa nu o gadiliti foarte mult, asta e varianta perfecta.

Ingredinte aluat:
2oua
150g zahar
1plic zahar vanilat
125 ml ulei
1pahar iaurt-125g simplu
260g faina+praf de copt.Eu pun faina pana cand mi se pare ca are consistenta potrivita.
fructe, de care vreti

Si acum descrierea elaborioasa:se amesteca toate, in ce ordine vreti, se pun in tava, se adauga deasupra fructele si ...ta naaaaa



Optional, pudrati cu zahar.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "Prajitura cu fructe"

  1. Pisica de Cheshire says:
    3 septembrie 2010 la 16:31

    Intr-adevar e rapida prajitura ta :). Eu am ramas datoare cu cateva torturi, dar am pierdut pozele si nu mai am decat rezultatul final :(.

  2. Regina de Cupa says:
    6 septembrie 2010 la 09:04

    Din cate stiu eu, diferenta la un aluat daca amesteci toate ingredientele sau le bibilesti cu separat albusuri si incorporat toate pe rand e doar gradul de crestere, adica al doilea iese mai mare si mai pufos. Insa chiar e rapida reteta, merita incercata :)
    @Pisica de Cheshire: Bun si rezultatul final, reteta se poate povesti ;)

  3. Iepurele alb says:
    13 septembrie 2010 la 23:31

    :))) Genial! :)
    Da tre' sa-ti iei aparat foto :D

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design