Rulouri de pui cu legume si piure gratinat

La reteta asta (care e de fapt 2 retete diferite plus o a treia inventie de a mea) am avut un noroc impartit: felul principal si garnitura au iesit bine, desi trebuie sa gasesc cumva o varianta de optimizare a timpului de coacere, a stat in cuptor mai mult decat preconizam, in schimb cu sosul de inventie proprie am cam dat-o in bara, insa asa invatam, data viitoare nu mai pun aia si aia si o sa il prepar un pic altfel, poate iese mai bun. De mancat, culmea s-a mancat, deci nu a fost in categoria necomestibil.

Sa incepem cu ingredientele, pentru 4 persoane:

- o caserola refrigerata de piept de pui

- 400 g ciuperci

- un ardei gras (poate fi si verde sau pot fi adaugate si alte legume cred)

- 2 oua

- 2-3 linguri smantana

- unt, condimente, ceapa, usturoi

Pieptul de pui l-am curatat, spalat si taiat in felii cat mai mari ca suprafata si subtiri cam de max jumatate de cm. Le-am sarat si piparat pe ambele parti.

Intr-o tigaie am calit in ordine 3 catei de usturoi, apoi o ceapa maruntita, apoi ardeiul cubulete. La urma am pus ciupercile, am acoperit cateva minute sa lase apa sa nu se arda apoi le-am lasat descoperite sa se faca si sa scada zeama. Atentie ca la ciuperci, cu cat sunt mai proaspete (codita e legata de palarie si nu se vad sporii aia negri), cu atat lasa mai multa apa.

Cred ca am condimentat legumele cu sare, piper, busuioc.

Am luat cate o felie de pui, am pus in mijlocul ei cate o lingura din amestecul de legume, am adunat capetele dintr-o parte si din alta si le-am prins ca un scutec cu o scobitoare. Mi-au iesit vreo 8 bucati parca.

Din legume mi-a ramas o cantitate, pe care am presarat-o peste rulourile de pui asezate frumos intr-o tava unsa cu ulei si le-am dat la cuptor, cam la 200 grade pana s-a rumenit un pic carnea.

Peste sos o sa sar, am incercat sa fac unul de curry, insa cand o sa-mi iasa bun o sa postez reteta castigatoare

Garnitura a fost un piure, facut clasic (cartofi cubulete fierti in apa cu sare, scursi de apa, amestecati cu batatorul de piure cu niste unt sau margarina cat sunt fierbinti si cu un deget de lapte fierbinte). L-am turnat intr-un vas de yena si deasupra lui am turnat 2 oua batute cu smantana. Am dat la cuptor vreo 10-15 min. Ar fi bine sa nu se maroneasca crusta de deasupra. Iese foarte pufos, aerat

Mi-am adus aminte pe la jumatatea mancatului sa mai fac o poza si cu mancarea in farfurie, scuze ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Rulouri de pui cu legume si piure gratinat"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design