Galuste cu prune

Am reusit sa fac in sfarsit galuste cu prune. Au fost delicioase si le-am mancat singura pe toate :D



Ingrediente:
   500 de grame de cartofi
   2 oua
   200 de grame de faina
   12 prune
   1 plic zahar vanilat
   scortisoara
   50 grame de unt
   pesmet
   zahar tos

Se pun cartofii la fiert, in coaja, pana cand incep sa crape. Se iau de pe foc si se lasa sa se raceasca.

Intre timp se scot samburii din prune si se presara pe ele putin zahar vanilat si scortisoara


Eu am pregatit si pesmetul dinainte. Intr-o tigaie am topit untul si am adaugat pesmet cat s-a putut incorpora. Nu l-am cantarit asa ca nu pot sa va spun exact cantitatea. Am adaugat si putin zahar tos si l-am mai ametit cateva minute pe foc.


Dupa ce s-au racit cartofii, se curata de coaja si se trec prin razatoarea cea mica. Se adauga ouale si faina si se framanta pana cand se omogenizeaza totul bine. Compozitia e destul de lipicioasa, eu am mai adaugat faina in plus, dar numai cat sa pot sa framant. Daca se adauga prea multa, galustele vor iesi tari.

Aluatul rezultat l-am rulat ca sa pot taia bucati aproximativ egale pentru galuste


Presupun ca toata lumea stie cum sa faca galustele. Se ia aluat si se pune o pruna in mijloc imbracand pruna in aluat. E important sa se inchida bine aluatul ca sa nu iasa pruna in timpul fierberii. Se pun galustele in oala cu apa fiarta si sara si se fierd pana cand se ridica la suprafata.


Eu le-am mai lasat cateva minute sa fiarba si la suprafata si apoi am scos doua cate doua si le-am dat prin pesmet.


In total mi-au iesit 12 galuste. Probabil depinde cat de mari sunt prunele si cat aluat se pune in jurul fiecareia.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Galuste cu prune"

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design