Nachos

Am mancat nachos pentru prima data intr-una din calatoriile mele in Norvegia (cand am stat 4 luni), fiind invitati de un coleg norvegian la el acasa la masa. Ne-a placut mult si ne-am propus sa incercam si noi candva. Acel candva a venit in sfarsit saptamana trecuta, dupa vreo 3 ani :) .


Ingrediente (pentru o tava normala de cuptor): 
  • 3 pungi de tortilla cu sare (eu am luat de la Chio, e o punga neagra), 
  • 600-700 de grame de carne tocata (reteta originala zice carne de vita, dar eu am incercat si vita si pui si mi-a placut mai mult cu pui), 
  • 1 ceapa (eu am pus ceapa rosie), 
  • putin ulei de masline, 
  • 300-400 de grame de cascaval, 
  • porumb dulce din conserva (optional),
  • fasole rosie din conserva(optional), 
  • sare, 
  • piper, 
  • sos de rosii mexican, 
  • guacamole (optional).

Se caleste ceapa in uleiul de masline, se adauga carnea tocata, sare, piper, o cana cu apa si se lasa la foc potrivit pana cand e carnea fiarta si se evapora toata apa.

Intre timp se unge tava cu putin unt si se golesc cele 3 pungi cu tortilla in asa fel incat, pe cat posibil, sa nu se mai vada fundul tavii si se presara putin cascaval ras pe deasupra.


Cand carnea e gata se presara uniform peste tortilla, apoi se adauga porumbul si fasolea. Peste toate se rade cascavalul ramas pana se acopera carnea (recomand razatoarea cu gauri mai mari, nu cele mici de tot) si se pune la cuptor pentru aprox. 10 minute (pana se topeste cascavalul de deasupra).



Se pare ca am uitat sa-i fac poza inainte sa o pun la cuptor, cu tot cu cascavalul de deasupra.

Se serveste cu sos de rosii mexican si cu guacamole.



P.S. Prima si ultima poza sunt cu carne de pui, iar poza din timpul prepararii e cu carnea de vita .
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

7 Response to "Nachos"

  1. Palarierul Nebun says:
    6 aprilie 2011 la 21:07

    Vai, ce exotic mi se pare! Suuuper!

  2. Iepurele alb says:
    23 aprilie 2011 la 11:19

    Supeer idee!!! Trebe incercata. Nu gatesc deloc cu fasole, e binevenit ceva nou :D

  3. Anonim Says:
    6 mai 2011 la 19:34

    Ti-a iesit Iepure nachos?Al meu e in cuptor.Bine, ca n-arata asa de bine ca al Monicai, pentru ca n-am avut rabdare.

  4. Iepurele alb says:
    9 mai 2011 la 23:00

    A prea iesit :))) Adica am fugit sa citesc CEVA pana a fost in cuptor, si-a stat vreo juma de ora. A fost usor ars, dar ne-a placut. Nu ca al Pisicii evident, dar decent :)
    Al vostru? Comestibil?
    Eu i-am pus mai multa fasole si porumb, si putin sos de rosii pe carnea tocata (de pui) ca Iepuroaica mea :))))) e fana bulon :)

  5. Palarierul Nebun says:
    10 mai 2011 la 00:22

    of, tu. acu tre sa fac si eu...
    laura, daca mai citesti mult ceva-ul ala, o sa.... inca nu m-am decis ce, dar naspa, in orice caz :)

  6. Anonim Says:
    5 septembrie 2011 la 16:01

    Oooofff, nachos, tu mie mi-e foame tare acum, pt ca e ora de plecat acasa.
    Nachos forever

  7. Jan Świątek says:
    22 aprilie 2020 la 16:20

    Great article. I also reccomend https://typkota.wordpress.com/2020/04/17/jednym-z-najlepszych-sposobow-zaspokojenia-ciekawosci-kota-i-zachowania-formy-jest-zapewnienie-mu-kota/

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design