Tocanita de vita

Ingrediente: 500-800g carne de vita, 4 cepe potrivite, 1 ardei sau gogosar (daca nu aveti merge si doar boia), cativa catei de usturoi, sare si ulei de masline.


Preparare: Se taie ceapa marunt si se caleste in putin ulei de masline (folosesc ulei de masline deoarece e mai vascos si nu se alege deasupra ca si uleiul de floarea soarelui), apoi se adauga si ardeiul si se lasa pe foc pana se inmoaie putin. Carnea de vita se taie in bucati mici si se adauga peste ceapa si ardei. Se pune un capac peste cratita si se lasa la foc potrivit pana cand toata carnea e acoperita de suc propriu. E foarte important sa nu puneti nici o picatura de apa la inceput.


Cand arata ca in poza de mai sus (cea din dreapta) se poate adauga apa fierbinte si se lasa pe foc pana cand se fierbe carnea. Cand e fiarta carnea se lasa sa scada apa pana cand rezulta un sos mai gros (cam cat era inainte sa puneti apa), se adauga usturoiul pisat si gata! Se poate servi cu macaroane sau cu cartofi piure. (Mie mi se pare ca cel mai bine merge cu cartofi piure si ardei copti...o minunatie :-) )

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Tocanita de vita"

  1. Anonim Says:
    10 octombrie 2010 la 11:09

    Eu nu stiu sa cumpar carne de vita.
    La mine nu fierbe, se face ca un bolovan.
    Si deocamdata dau vina pe carne.

  2. Regina de Cupa says:
    16 octombrie 2010 la 12:13

    Pe mine m-a invatat mama-soacra sa caut carnea cat mai deschisa la culoare (sa nu fie rosu sau rosu-inchis, ca atunci e batrana sau veche). Am luat si eu o data manzat si am fiert 2 ore la el si tot talpa a fost asa ca am ajuns la concluzia ca singulele metode de a face carnea de vita comestibila sunt fie sa o toci tu acasa (vezi reteta de musaca), fie sa o lasi la marinat cel putin cateva ore si abia dupa aia sa o gatesti. Si cred ca iese mai comestibila in tigaie sau la tava decat fiarta in tocanita... Dar eu nu m pricep prea mult la vita, desi sotul meu ar vrea:D.

Trimiteți un comentariu

Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design